The Corpse Drivers
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

The Corpse Drivers

Club de Corbillards - Hearse Club -

AccueilPortailRechercherDernières imagesS'enregistrerConnexion
Le Deal du moment :
SAMSUNG Galaxy A14 5G Noir 64 Go à 98,49€
Voir le deal
96.99 €

Corbi Hypomobile...Dark - J'en reviens pas !

AuteurMessage
pscy
Thanatopracteur
Thanatopracteur
pscy

Corbi Hypomobile...Dark -  J'en reviens pas ! Empty
MessageSujet: Corbi Hypomobile...Dark - J'en reviens pas !   Corbi Hypomobile...Dark -  J'en reviens pas ! Icon_minitimeSam 23 Fév - 21:38

Alors là... je suis sur le cul !!! Magnifique ce corbi... je en sais pas si les crânes sont d'origine...

Corbi Hypomobile...Dark -  J'en reviens pas ! Hodhea10

le site : http://www.scarefactory.com/catalog/Horse_drawn_hearse.html

Visblement à vendre : $6,895.00

Haunted Horse Drawn Hearse

Built from working Amish Horse drawn riggings, the mechanics of this Horse drawn Hearse make this the real deal, tubular steel frame, wood & polyurethane body panels, and durable plexiglass windows complete with custom drapery treatments, combined with Old World Oak wheels with ball bearing inserts and street rubber, custom leaf springs, and a cast iron fifth wheel allow the proud new owner to drive the Ultimate Hearse in promotional parades or park it at special events to generate first class advertising opportunities for your attraction. After you have used it promotionally incorporate this incredible working prop into your haunted attraction. A tremendous additional to any attraction that will surely appreciate with time. Each new owner receives custom “etched glass” transparency of their design for the side glass.

Ce site est génial... plein d'autres choses intéressantes !
Revenir en haut Aller en bas

Corbi Hypomobile...Dark - J'en reviens pas !
Page 1 sur 1