The Corpse Drivers
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

The Corpse Drivers

Club de Corbillards - Hearse Club -

AccueilPortailRechercherDernières imagesS'enregistrerConnexion
-45%
Le deal à ne pas rater :
Harman Kardon Citation One MK3 – Enceinte intelligente ...
99 € 179 €
Voir le deal

Professional Cars: Ambulances, Hearses and Flower Cars

2 participants
AuteurMessage
Admin
Admin
Admin

Professional Cars: Ambulances, Hearses and Flower Cars Empty
MessageSujet: Professional Cars: Ambulances, Hearses and Flower Cars   Professional Cars: Ambulances, Hearses and Flower Cars Icon_minitimeVen 28 Mar - 14:10

Professional Cars: Ambulances, Hearses and Flower Cars 5176TXJZ6VL._SS500_

De : Gregg Merksamer.
Env. 20$.

http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/0873496426/carlytheautow-20

En occasion à partir de 7 dollars ! je crois que je vais en acheter un ! ( +12.49 de port ).

Beginning as station wagons from the likes of Ford, Chevrolet, Pontiac, Buick--and the car of choice, Cadillac--and converted into emergency and professional service vehicles, professional cars have become recognized as visual icons. Having only commercial chassis and the front and rear clips in common, each is unique with ornately carved pillars, body length windows, and custom mobile casket tables. Author Greg Merksamer, prolific automotive journalist, compiles this photographic history of hearses, flower cars, service cars, ambulances, limousines, invalid coaches, sedan ambulances and hearse-ambulances. More than 500 clear, large format photographs, combined with technical specifications, pay tribute to the cars used in professional service and the coachbuilders who made them
Revenir en haut Aller en bas
https://thecorpsedrivers.1fr1.net
pscy
Thanatopracteur
Thanatopracteur
pscy

MessageSujet: Re: Professional Cars: Ambulances, Hearses and Flower Cars   Professional Cars: Ambulances, Hearses and Flower Cars Icon_minitimeVen 28 Mar - 17:59

vu la chute du dollar us, attends encore un peu, ils vont bientôt te payer pour que tu l'achètes Very Happy
Admin
Admin
Admin

MessageSujet: Re: Professional Cars: Ambulances, Hearses and Flower Cars   Professional Cars: Ambulances, Hearses and Flower Cars Icon_minitimeVen 28 Mar - 18:04

Par contre il y a un autre livre super intéressant mais quasi introuvable : Miller-meteor : the complete history. J'ai lu sur certains forum que des exemplaire se sont arrachés entre 100 et 250 dollars !!
Je n'en ai pas trouvé, ni sur Ebay, si sur Amazon... Professional Cars: Ambulances, Hearses and Flower Cars 270246
https://thecorpsedrivers.1fr1.net
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: Professional Cars: Ambulances, Hearses and Flower Cars   Professional Cars: Ambulances, Hearses and Flower Cars Icon_minitime

Professional Cars: Ambulances, Hearses and Flower Cars
Page 1 sur 1